محل لوگو

انواع اجاق گاز اخوان و قیمت آنها


معمولاً پرکاربردترین وسیله آشپزخانه اجاق گاز است که نقش قلب منزل را بر عهده دارد و قطعا خرید مناسب آن ضروری است. اکثر پخت و پزهای روزانه همه ما با استفاده از اجاق گاز صورت می‌گیرد و داشتن غذای مناسب تا حد زیادی به داشتن اجاق گاز مناسب وابسته است. اجاق گاز اخوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که تقریباً بیش از هر گاز دیگری در بازار ایران طرفدار دارد.

انواع اجاق گاز اخوان

اجاق گازها بر حسب کاربردی که برای شما دارند از نظر نوع ایستادن و محل قرارگیری متفاوت‌اند. شرکت اخوان با استفاده از طراحی انواع مختلف گاز به شما کمک می‌کند انتخاب وسیع‌تری داشته باشید و بتوانید بر حسب نیاز خود دست به انتخاب بزنید. برای انتخاب نوع اجاق گاز باید به نکاتی مثل فضای مد نظرتان برای قرار دادن اجاق، تعداد اعضای خانواده، مقدار استفاده از اجاق گاز، سلیقه و بسیاری از موارد دیگر توجه کنید. به طور کُلی سازه کالا به عنوان نمایندگی گاز اخوان دو نوع عمده اجاق گاز رومیزی (یا صفحه‌ای) و ایستاده (یا مبله‌ای) را عرضه می‌کند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

اجاق گاز صفحه‌ای اخوان

همانطور که از اسم این اجاق مشخص است، بر روی میز قرار می‌گیرد و مزایای زیادی به آشپزخانه اضافه می‌کند. این نوع اجاق گازها قیمت معقول‌تری داشته و امروزه در ایران پرطرفدارترند. این نوع اجاق‌ها برای منازلی که با محدودیت فضا مواجه اند بسیار مناسب هستند و می‌توان گفت تنها عیب آنها این است که فِر ندارند. اغلب اجاق گازهای صفحه‌ای بسیار حساس هستند و برای استفاده از آنها باید دقت و حساسیت زیادی داشته باشید.

همین اجاق‌گازهای صفحه‌ای نیز در دو نوع متفاوت تولید می‌شوند. نوع اول توکار است که درون کابینت قرار می‌گیرد و کاملا نصب می‌شود؛ و نوع دوم رومیزی است که تقریبا می‌توان گفت قابل حمل است. شایسته ذکر است که جنس اجاق گازها ممکن است متفاوت باشد و از متریال‌های مختلفی برای ساخت آنها استفاده می‌شود. اجاق گاز صفحه‌ای ممکن است استیل یا شیشه‌ای باشد که اجاق شیشه‌ای برای کسانی که به طراحی و دکوراسیون آشپزخانه خود اهمیت می‌دهند ایده‌‌آل است.

اجاق گاز مبله‌ای

اجاق گازهای مبله‌ای با توجه به کارایی خاصی که دارند مقرون به صرفه‌ترند. شایسته ذکر است که قیمت اجاق گاز اخوان در نوع مبله‌ای، نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار ارزان‌تر است و در عین حال از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است.
این نوع اجاق گازها هم گاز دارند و هم فر محسوب می‌شوند؛ در واقع شما با خرید گاز اخوان مبله‌ای با یک تیر دو نشان می‌زنید. کسانی که از آشپزی لذت می‌برند و مایل‌اند علاوه بر غذاهای عادی از شیرینی، کیک و غذاهایی که با فِر درست می‌شوند استفاده کنند، بهتر است از این محصولات استفاده کنند. تنها نکته در مورد این نوع اجاق گازها فضایی است که اشغال می‌کنند.

قیمت اجاق گاز اخوان

با توجه به اینکه قیمت لوازم خانگی به صورت روز افزون افزایش پیدا می‌کند، داشتن یک اجاق گاز با کیفیت از لزومات است. با توجه به این موضوع بهتر است با انواع اجاق گاز و نحوه خرید آنها آشنا باشیم. سازه کالا با ارئه خدمات پس از فروش منحصر به فرد و قیمت به صرفه اجاق گاز اخوان، تسهیلات بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.

نمایندگی گاز اخوان

سازه کالا معتبرترین نمایندگی فروش محصولات اخوان و ارائه خدمات پس از فروش برای این محصولات است. این شرکت با دارا بودن نمایندگی در سراسر کشور قادر است تمام نیازها و انتظارات مشتریان محترم را رفع کند. توصیه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت گاز اخوان و سایر محصولات، یا سفارش آنها، لطفاً از طریق سایت نمایندگی اخوان یعنی سازه کالا اقدام نمایید. شایسته ذکر است که این شرکت نمایندگی فروش محصولات داتیس را نیز بر عهده دارد و برای خرید محصولات این برند می‌توانید با اطمینان بیشتر از طریق سازه کالا اقدام کنید.

  انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 4

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما